جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: حضور مردم در ۹ دی سال ۸۸ خط بطلانی بر باور غلط دشمنان و فریب خوردگان غرب بود و این حضور نشان داد که این نظام هرگز با این گونه ترفندها خللی در خود نخواهد دید.

ماموستا محمدامین راستی صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت حماسه 9 دیماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: فتنه 88 از سال های گذشته در دستور کار دشمنان نظام اسلامی بود.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: از این دست فتنه ها همیشه در دستور کار دشمنان نظام و ولایت است و از سوی دیگر برخی از عناصر فریب خورده داخلی آب در آسیاب دشمن می ریزد و خواسته و ناخواسته تیشه بر ریشه ارزش های اسلامی می زنند، لذا باید گفت که فتنه دشمنان هرگز پایانی ندارد و ملت باید هوشیار باشند و با بصیرت سیاسی و دینی اوضاع را رصد کنند.

ماموستا راستی ادامه داد: در فتنه سال 88 دشمنان امیدهای فراوانی برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی داشتند، ولی حضور و بینش والای ملت ایران، تمام این دسیسه ها را نقش بر آب کرد.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده اند، افزود: حضور مردم در 9 دی سال 88 خط بطلانی بر باور غلط دشمنان و فریب خوردگان غرب بود و این حضور نشان داد که این نظام هرگز با این گونه ها ترفندها خللی در خود نخواهد دید.

وی در پایان گفت: مردم مومن و انقلابی کردستان نیز امروز با حضور خود نشان دادند که عرق و علاقه ای وافر به این نظام دارند، زیرا خدمات جمهوری اسلامی به این استان چشمگیر و در خور شان مردمان این دیار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha